-
Future Teacher 3.0: Kwaliteit van online leren, toegankelijkheid
Bij de kwaliteit van online leren houden we er ook rekening mee dat het lesmateriaal toegankelijk is voor elke leerling.
Interactieve oefening -
Future Teacher 3.0: Kwaliteit van online leren, ontwerp van je digitale leeromgeving
Bij het maken van een digitale leeromgeving moet je je afvragen wat studenten nodig hebben. Deze videoles helpt je bij het ontwerpen van een digitale leeromgeving.
Interactieve oefening -
Future Teacher 3.0: Kwaliteit van online leren, online leren of blended leren
Ondertussen ben je behoorlijk vertrouwd met het online cursusmodel en ken je ook de face 2 face of meer traditionele lesmodellen waarschijnlijk vrij goed. Maar wanneer kies je nu voor online leren en wanneer ontmoet je elkaar effectief in …
Interactieve oefening -
Future Teacher 3.0: Kwaliteit van online leren, constructive alignment
Omdat we meestal al een idee hebben over wat we gaan doceren, beginnen we de planning van een cursus vaak met de inhoud. Maar wat als we beginnen met het beschrijven van de leerresultaten die de studenten moeten behalen? En zijn alle …
Interactieve oefening -
Future Teacher 3.0: Kwaliteit van online leren, content
Deze journey van Future Teacher 3.0 gaat dieper in op de kwaliteit van de te ontwikkelen content bij online leren.
Interactieve oefening -
My 2050: Simuleer jouw scenario voor een koolstofarme maatschappij in 2050
De dienst Klimaatverandering van de Federale Overheid heeft, in samenwerking met WWF, een educatieve tool gelanceerd. Met My 2050 kunnen leerlingen een eigen scenario voor een koolstofarme maatschappij tegen 2050 simuleren.
We weten allemaal dat …
Interactieve oefening (5)