-
Performer/tonen: Publiek willen raken (podiumkunsten)
Deze fiche is een vertaling van Competentiebeelden : Op weg met artistieke competenties naar de klaspraktijk en geeft een antwoord op de vraag: hoe kan je het competentiebeeld Performer/tonen: publiek willen raken (podiumkunsten) …
Downloadbaar lesmateriaal -
Performer/tonen: Eigen oeuvre opbouwen (podiumkunsten)
Deze fiche is een vertaling van Competentiebeelden : Op weg met artistieke competenties naar de klaspraktijk en geeft een antwoord op de vraag: hoe kan je het competentiebeeld Performer/tonen: eigen oeuvre opbouwen (podiumkunsten) …
Downloadbaar lesmateriaal -
Performer/tonen: Codes van het (zich) tonen gebruiken (podiumkunsten)
Deze fiche is een vertaling van Competentiebeelden : Op weg met artistieke competenties naar de klaspraktijk en geeft een antwoord op de vraag: hoe kan je het competentiebeeld Performer/tonen: codes van het (zich) tonen gebruiken …
Downloadbaar lesmateriaal -
Tijd voor maken: Maak eigen werk met en voor je eigen instrument
Erik Schrooten en Bert Appermont maakten deze website rond componeren.
Componeren doe je met Tijd voor maken niet achter een blad met muziekbalken maar het liefst met je eigen instrument in de aanslag. Al experimenterend ontstaat het nieuwe. …
WebsiteLeerkracht, Directie, … -
Hout: Basisoefeningen
Zelf gemaakt programma i.v.m. basisoefeningen om ze langs alle kanten te bekijken in- of uit elkaar genomen. Bestand uitpakken in C:/
Downloadbaar lesmateriaal (4)Leerkracht, ICT-coördinator -
Hout: Gootconstructies
In deze cursus wordt het verband met soorten afvoergoot constructies en afwerking van afvoergoot constructies en puntgevels besproken.
Downloadbaar lesmateriaal (3)Leerkracht, ICT-coördinator -
Hout: Buitendeuren en garagepoorten
Deze cursus beschrijft het maken en plaatsen van buitendeuren en garagepoorten, opbouw van verschillende buitendeuren, constructies, soorten beslag en veiligheidsbeslag.
Downloadbaar lesmateriaal (3)Leerkracht, ICT-coördinator -
Samenspeler/dialoog: Feedback geven
Deze fiche is een vertaling van Competentiebeelden : Op weg met artistieke competenties naar de klaspraktijk en geeft een antwoord op de vraag: hoe kan je het competentiebeeld Samenspeler/dialoog: feedback geven vertalen naar de vier …
Downloadbaar lesmateriaal -
Samenspeler/dialoog: Respect tonen voor anderen en zijn werk/in dialoog gaan
Deze fiche is een vertaling van Competentiebeelden : Op weg met artistieke competenties naar de klaspraktijk en geeft een antwoord op de vraag: hoe kan je het competentiebeeld Samenspeler/dialoog: respect tonen voor anderen en zijn werk/in …
Downloadbaar lesmateriaal -
Samenspeler/dialoog: Samenwerken en samen maken
Deze fiche is een vertaling van Competentiebeelden : Op weg met artistieke competenties naar de klaspraktijk en geeft een antwoord op de vraag: hoe kan je het competentiebeeld Samenspeler/dialoog: samenwerken en samen maken vertalen …
Downloadbaar lesmateriaal -
STEMOOV: Visie op STEM
Gezien het belang van STEM in het onderwijs en de huidige transitie van de lerarenopleidingen vond Associatie Universiteit – Hogescholen Limburg (AUHL) het wenselijk om voor de lerarenopleidingen van beide partnerinstellingen te komen tot …
WebsiteAdministratief personeel -
EASE: European Association of STEAM Educators
EASE - European Association of STEAM Educators is een non-profitorganisatie met als doel het werk van alle opvoeders en leraren te helpen en te verbeteren in termen van het promoten van STEAM-vaardigheden bij kinderen, jongeren …
WebsiteLeerkracht