-
Norm van een vector in het vlak: Oefeningen
BookWidgetsoefeningen op het berekenen van de norm (analytisch) van een vector in het vlak.
Interactieve oefeningNieuwLeerkracht -
Scalair product in het vlak: Oefeningen
BookWidgetsoefeningen op het berekenen van het scalair product, of inproduct, van 2 vectoren in het vlak.
Interactieve oefeningNieuwLeerkracht -
Afstand van een punt tot een vlak: Oefeningen
Twee BookWidgetsoefeningen op het berekenen van de afstand van een punt tot een vlak in de ruimte.
Interactieve oefeningNieuwLeerkracht -
Elementaire functies: Oefeningen
Herken de correcte elementaire functie op een grafiek.
Interactieve oefeningNieuwLeerkracht -
Verschuivingen van elementaire functies: Oefeningen
Bookwidgetsoefeningen op verschuivingen van elementaire functies.
Interactieve oefeningNieuwLeerkracht -
Un ou une: Schema
Hulpmiddel om leerlingen te helpen onthouden of zelfstandige naamwoorden mannelijk of vrouwelijk zijn.
Downloadbaar lesmateriaalNieuwLeerkracht -
Wereldmenstruatiedag: Quiz
Kahoot! over Wereldmenstruatiedag horend bij de video's uit KLAAR-Uitgeklaard: wat weet jij over menstruatie? Op 28 mei is het Wereldmenstruatiedag. Tijd om eens stil te staan bij je maandstonden of die van je menstruerende medemens!
Interactieve oefeningNieuwLeerkracht -
Article partitif et la quantité: Overzicht
Kort overzicht over l'article partitif et la quantité.
Downloadbaar lesmateriaalNieuwLeerkracht -
Verbes en -re, faire, prendre, mettre et faire: Overzicht
Overzicht van de vervoeging van de werkwoorden op -re, prendre, mettre et faire in de indicatif présent.
Downloadbaar lesmateriaalNieuwLeerkracht -
Conditionnel présent: Overzicht
Overzicht van het gebruik en de vorming van de conditionnel présent.
Downloadbaar lesmateriaalNieuwLeerkracht -
Verbes pronominaux: Overzicht
Overzicht van de vervoeging van les verbes pronominaux in de futur proche, passé récent, indicatif présent en passé composé.
Downloadbaar lesmateriaalNieuwLeerkracht -
Marketingmix: Toepassing - Lift 2
Bij deze opdracht passen de leerlingen de leerstof van de marketingmix toe op een door de leerkracht gekozen bedrijf. Begrippen assortiment, breedte, diepte, concurrentie en de 6 P's komen aan bod.
Downloadbaar lesmateriaalNieuwLeerkracht