-
Lopen we binnenkort rond met een computer in onze hersenen?
Vroeger nam een computer een hele kamer in beslag, terwijl we er nu een in onze broekzak hebben zitten of aan onze pols hebben hangen. Kunnen we nog een stap verder gaan en lopen we binnenkort rond met een computer in onze hersenen? Als …
Video -
Waterstof: Animatiefilm
Waterstof, je hoort er de laatste tijd veel van. Maar wat is waterstof nu precies? Wat kan je er allemaal mee doen? Wat zijn de toepassingen van duurzame waterstof? In dit filmpje leggen we je uit hoe waterstof bijdraagt aan de duurzame wereld van …
Video -
Project GHEAT: Leerlingen vertellen
Leerlingen aan het woord over hun ervaring met het project GHEAT dat onderdeel is van de eerste InnoVET cyclus. We werken op dit moment volop aan het aanbod voor externe scholen om kennis te komen maken met het competentiecentrum Groene …
VideoLeerkracht -
Arduino tutorialreeks: Programmeren van Arduino microcontrollers
Arduino tutorialreeks om leerlingen zelfstandig aan de slag te laten gaan met het programmeren van Arduino microcontrollers.
VideoLeerkracht -
Covid maatregel: Maximale aantal personen aanwezig alarm
Covid maatregel : Maximaal aantal personen aanwezig in winkels,cinema,theater,parken, ...
Dit project laat een steward toe om het aantal aanwezigen in een ruimte bij te houden. Indien deze het maximale aantal zal overschrijden dan klinkt er …
VideoLeerkracht -
GHEAT: De zonnecel
GHEAT is het InnoVET project van Bernardusscholen in Oudenaarden, in deze film
presenteert de projectcoördinator de zonnecel. Leerlingen experimenteerde met kleine zonnecellen om te bepalen hoe efficiënt deze zijn.VideoLeerkracht -
Virtual reality: Kolomboormachine
Dit filmpje geeft een impressie weer van de Virtual reality kolomboormachine app dat onze gamificator gemaakt heeft voor gebruik op de Oculus Quest.
Momenteel zijn we nog bezig met de fine-tuning maar binnenkort zal deze gratis beschikbaar …
Video (4)Directie -
Virtual Reality in TA Keerbergen
Een goed praktijkvoorbeeld van TA Keerbergen waar meerdere leerlingen tegelijk kunnen werken in Virtual Reality. Meer informatie in het filmpje rond de aanpak en de voordelen van hun werkwijze.
VideoLeerkracht -
Auto: Het inschakelen van een elektrische auto na onderhoudswerkzaamheden
Instructiefilm over de herindienstname van een Nissan Leaf. Dit is de laatste stap in het volledige proces volgens instructies van Nissan.
VideoAnder -
Auto: Spanningsloos schakelen
Instructiefilm over het spanningsloos schakelen van een Nissan Leaf. De verschillende stappen komen duidelijk aan bod.
VideoAnder -
Auto: Veilig spanningsvrij schakelen
Instructiefilm van de voorbereidingen voor het spanningsloos schakelen van een Nissan Leaf. De verschillende persoonlijke beschermingsmiddelen komen hierbij aan bod.
VideoAnder -
Augmented reality: Spanningsvrij schakelen
Het volledig spanningsvrij schakelen van een Nissan Leaf met behulp van de hololens in Augmented reality.
In een volgende fase ontwikkelen we een evaluatiesysteem via de site Diagnose car.
VideoAnder